»Tako da seveda mi vedno priporočamo, da otroci svet raziskujejo v živo, kar pomeni, da jim je od majhnega naprej omogočeno in da starši spodbujajo igro na prostem.«
»Največji krivec trenutnega stanja na področju duševnega zdravja otrok je ministrstvo za zdravje. A ste že slišali za kraj, kjer otroci ne bi imeli šole, ker ni pedagoškega kadra?«
»Po začetku epidemije lani spomladi smo začeli opažati, da je bistveno manj napotitev h kliničnim psihologom. Po eni strani zato, ker je bilo težko priti do pediatrov, da bi napisali napotnico, po drugi pa zato, ker so se otroci šolali doma in so bile šolske težave manj opazne. Starši so nam velikokrat tudi rekli, da nas nočejo obremenjevati.«
»Strokovnjaki smo postavljeni pred situacijo, ko nikakor ne moremo zadovoljiti potreb po pomoči, hkrati pa zelo težko sledimo strokovnim standardom v celoti – ker je ljudi, ki potrebujejo pomoč, preprosto preveč.«
»Vlada ne odreagira na nobene sodbe, opozorila iz Evropske unije se preslišijo, ker da niso dobro prebrali naših odločb, pred našimi očmi se vse ruši, a od nas se pričakuje, da bomo otrokom privzgajali red, pravila, norme in vrednote.«
»Že z današnjim dnem smo oblikovali oddelke kot enovite mehurčke, da ne bomo jutri spreminjali organizacije, in so zaposleni in otroci prišli, jutri pa se jim samo pridružijo novi otroci.«
»Učitelji bodo odgovorni za upoštevanje priporočenih ukrepov, za vzgojno delovanje, za medosebne odnose, za učni načrt, za znanje in za realnost ocen.«
»Bi na ministrstvu in Zavodu za šolstvo morali bolj upoštevati pomembnost socialnih stikov otrok z vrstniki, ki jih otroci nujno potrebujejo, v obdobju adolescence pa so še posebno pomembni.«
»Treba je razumeti, da je sposobnost samonadzora v tem obdobju omejena. Otrok pa za to, da ostane zdrav, potrebuje gibanje, stik.«
»Staršem zmanjkuje energije in zagona, hkrati pa se veliko staršev vrača v službe. Nekaterim otrokom zato ne morejo pomagati tako, kot bi ti to potrebovali.«
»Če je vrnitev v šole varna, potem recimo maske, ki so za zdravega človeka dokazano škodljive, ne bi smele biti v naboru priporočljivih ukrepov, če je varna, naj se odpre za vse, če pa šola ni varna, potem pa naj ostane zaprta.«